研究者業績

研究者リスト >> Morris Samuel
 

Morris Samuel

 
アバター
研究者氏名Morris Samuel
 
 
所属神田外語大学
部署English Language Institute
職名
J-Global ID201601001971806540

研究キーワード

 
Well-being ,Teacher well-being ,Emotional labour ,Emotion regulation ,Emotion ,Teacher stress

学歴

 
2016年9月
 - 
現在
University of Leicester  Department of Education. PhD Education
 
2011年7月
 - 
2014年3月
Sheffield Hallam University  MA TESOL
 
2011年7月
 - 
2011年7月
Sheffield Hallam University  LTCL Trinity Diploma in TESOL
 
2001年9月
 - 
2004年6月
University of East Anglia  BSc Mathematics
 

論文

 
 
Morris, Sam   King, Jim   
C. Gkonou, J-M. Dewaele & J. King, (Eds.), Language teaching: An emotional rollercoaster. Bristol: Multilingual Matters   2019年   [査読有り][招待有り]
 
Morris, Sam   King, Jim   
The Chinese Journal of Applied Linguistics   2018年   [査読有り][招待有り]
 
Murphey, Tim   Morris, Sam   
Positive Peace Pedagogy Papers   1 7-92018年   [招待有り]
 
Morris, Sam   
The Journal of Kanda University of International Studies   30(1) 397-4142018年   
 
Tetsuko Fukawa   David Faulhaber   Anton Lloyd-Williams   Samuel Morris   
The Journal of Kanda University of International Studies   30(1) 80-852018年   

講演・口頭発表等

 
 
Emotion regulation amongst university EFL teachers in Japan: The dynamic role of context
Morris, Sam   
The third international Psychology of Language Learning conference   2018年   
 
Can we be honest? Emotional authenticity in the language classroom
Morris, Sam   
ExcitELT Conference 2018   2018年   
 
Getting emotional about emotions in ELT (Plenary)
Morris, Sam   
ExcitELT Conference 2017   2017年   
 
Emotional realisations: a journey through the teacher emotion literature
Morris, Sam   
Teacher Journeys Conference 2017   2017年   
 
Thinking critically about data collection
Morris, Sam   
JALT International conference 2016   2016年