研究者業績

研究者リスト >> Frazier Erin
 

Frazier Erin

 
アバター
研究者氏名Frazier Erin
 
 
所属神田外語大学
部署English Language Institute
職名
J-Global ID201601009004882491

研究キーワード

 
Augmented Reality in ESL classrooms ,Language use forming Identities ,Sociolinguistic affects on language learning/teaching ,World Englishes (perspectives and pedagogical attitudes)

経歴

 
2016年3月
 - 
現在
神田外語大学 English Language Institute Associate Professor, Lecturer 
 

学歴

 
2014年9月
 - 
2015年8月
University of Edinburgh MSc TESOL  
 

論文

 
 
Frazier, E   Asquith, S   
Literacies and Language Education: Research and Practice Autumn 2019   2019年   [査読有り]
 
Frazier, E   
The Language Teacher, TLT wired   43(3) 32-342019年   [査読有り]
 
Frazier, E   
PanSIG 2017 Journal   33-402018年   [査読有り]
 
Frazier, E   Worden, D   Asquith, S   
Selected Papers from SUTLF 2017   1 6-202018年   [査読有り]
 
Bonner, E   Frazier, E   
RELAY Journal   1(1) 2018年   [査読有り]

講演・口頭発表等

 
 
Bring Augmented Reality into Your Classroom with Aurasma.
Erin Frazier   
KUIS PD Workshop   2017年7月   
 
Adapting Song Lyrics Effectively Using iMovie
Erin Frazier   
PanSIG   2017年5月   
 
Enhancing Learner Experience: How Augmented Reality Can Help You!,
Erin Frazier   
PanSIG   2017年5月   
 
Incorporating Problem Solving in the Classroom
Erin Frazier   
CamTESOL 2017   2017年2月   
 
Multimodal Shift Through Adapting Music,
Erin Frazier   
SUTLF 2017   2017年2月   

担当経験のある科目(授業)

 
 
   
 
Freshman English, CSK Sophomore English, Media English, Mythology (Eigo Sogo) (Kanda University of International Studies)

所属学協会

 
 
   
 
Japanese Association for Language Teachers
 
   
 
Spokane Regional ESL